Clicks Tea


Perniagaan Clicks Tea beroperasi di online dan pasar tani khususnya, dalam semua jenis teh herba. Clicks tea juga membekalkan kepada banyak restoran dan kafe, spa salon dan banyak lagi. Clicks Tea juga aktif mengambil bahagian sebagai penaja besar atau kecil yang berkaitan bagi menggalakkan gaya hidup sihat. Kami mengambil setiap peluang sebagai satu langkah dalam mendidik orang ramai tentang kebaikan teh bunga dan bagaimana cara untuk minum. Clicks Tea juga sedia membantu anda apabila anda memerlukan kami.Kami memastikan kualiti teh bunga dan kebaikan yang dimakan oleh pelanggan-pelanggan kami. Kami mengambil titik berat sihat pelanggan dengan menjual teh bunga gred yang baik. Kami memastikan setiap kelompok teh bunga berkualiti premium, sampai ke tangan pelanggan kami dalam keadaan baik.

Pink Rose Bud Tea



Herba ini dibuat dari tunas sebenar meningkat, dipetik apabila mereka muda dan kemudian  di kering. Ia mempunyai rasa dan aroma semulajadi memberangsangkan, menjadikannya minuman yang indah dan sangat menyeronokkan.Teh Rosebud boleh membantu untuk meningkatkan peredaran dan baik untuk jantung. Rose Tea dikenali untuk sensasi menenangkan minda dan jiwa. Ia juga membantu anda untuk berehat pada bila-bila masa hari ini. Rose Tea mengandungi vitamin A, B3, C, D, dan E dan telah terbukti baik untuk jangkitan, terutamanya jangkitan pundi kencing. Selain daripada ini, ia telah menunjukkan untuk menjadi sumber terbaik vitamin C, malah lebih berkuasa daripada oren!
Teh rose buds boleh dimakan dan rasanya sangat manis. Sup teh lancar dan memenuhi dengan aroma yang berbunga-bunga, rasa ringan manis walaupun dalam bru pucat. Sementara itu, teh ini boleh lebih dihargai jika dicampur dengan teh hitam. Jika anda mempunyai madu dan susu adalah perlawanan terbaik daripada rosebuds. Kemanisan madu mematuhi dengan aroma mawar, dan membuat rasa merah jambu yang lepas untuk masa yang lebih panjang. Haruman bunga ros akan menyimpan anda bertenaga dan segar sepanjang hari.
Bilas cawan dan teko dengan air panas, Gunakan kira-kira 1 sudu kecil setiap 250ml air.
Tanamkan di dalam air panas pada 90'c hingga 95'c untuk 2 hingga 4 minit untuk menjerang pertama dan kedua. Beransur-ansur meningkatkan steeping masa dan suhu menjerang.


 

30 gram = RM15.00 SIAP POS!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...