Clicks Tea


Perniagaan Clicks Tea beroperasi di online dan pasar tani khususnya, dalam semua jenis teh herba. Clicks tea juga membekalkan kepada banyak restoran dan kafe, spa salon dan banyak lagi. Clicks Tea juga aktif mengambil bahagian sebagai penaja besar atau kecil yang berkaitan bagi menggalakkan gaya hidup sihat. Kami mengambil setiap peluang sebagai satu langkah dalam mendidik orang ramai tentang kebaikan teh bunga dan bagaimana cara untuk minum. Clicks Tea juga sedia membantu anda apabila anda memerlukan kami.Kami memastikan kualiti teh bunga dan kebaikan yang dimakan oleh pelanggan-pelanggan kami. Kami mengambil titik berat sihat pelanggan dengan menjual teh bunga gred yang baik. Kami memastikan setiap kelompok teh bunga berkualiti premium, sampai ke tangan pelanggan kami dalam keadaan baik.

Jasmine Bud Tea




Minyak Jasmine digunakan untuk kemurungan, dan menghasilkan perasaan optimis.
Bau Jasmine membantu berehat dan membantu melegakan kesakitan bersalin dan berfikir untuk meningkatkan susu badan. Begitu juga nilai sebagai minyak urut bersalin pra dan pasca.
Minyak Jasmine dikenali sebagai afrodisiak kerana ia memanaskan dan menenangkan. Ia juga bertindak ke atas organ-organ seksual lelaki oleh pemanasan dan mempunyai kesan yang baik kepada mati pucuk dan hati dingin.
Jasmine memanaskan badan, perut yang lemah.
Jasmine minyak digunakan untuk melegakan kesakitan haid.
Pada kulit, ia digunakan dengan kesan yang besar untuk merawat kulit kering, tertekan dan sensitif dan juga membantu meningkatkan keanjalan.

1. Menyediakan Bantuan Tekanan
Satu cawan teh Jasmine dapat menawarkan kelebihan yang ketara ke atas ubat-ubatan anti-keresahan tradisional.
Ia membantu melegakan kebimbangan dan ketegangan. Ia juga boleh mengurangkan tanda-tanda kesakitan, sakit kepala dan sakit otot. Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa aroma melati boleh mengurangkan kadar jantung dan menghasilkan kesan yang menenangkan, dan tenang pada deria.
Satu kajian yang dijalankan di Jepun menunjukkan bahawa bau teh Jasmine mempunyai kesan menenangkan, sedatif seperti di atas kumpulan 24 sukarelawan. Apabila sukarelawan dibenarkan untuk mencium bau teh Jasmine, kadar jantung mereka menurun dan mereka menjadi lebih tenang dan santai.
2. Rawatan kanser dan Pencegahan
Jasmine tinggi dengan antioksidan, dan melawan radikal bebas yang terbentuk dalam badan.  Radikal bebas juga telah terbukti mempunyai hubungan dengan perkembangan kanser dalam badan. Dengan mengurangkan radikal bebas dalam badan, ia berkesan mengurangkan peluang mendapat kanser. Antioksidan juga memainkan peranan yang berharga dalam melambatkan proses penuaan.
Beberapa kajian di haiwan telah menunjukkan keupayaan Jasmine untuk melambatkan pertumbuhan sel-sel kanser. Satu kajian yang dijalankan ke atas tikus menunjukkan kesan chemoprotective untuk tumor payudara, manakala seorang lagi menunjukkan manfaat terhadap kanser prostat. Malah, penyelidik Israel telah membangunkan ubat anti-kanser menggunakan jasmonat, komponen dari kilang melati, itu dipercayai untuk melindungi tumbuhan terhadap kecederaan. Para penyelidik turut mendapati baru ini, ubat semulajadi yang diperolehi dari kilang melati boleh menghalang tindakan enzim tertentu yang dikenali sebagai hexokinase yang membolehkan sel-sel kanser untuk berkembang dan makmur. Mereka berharap bahawa satu hari ini dadah yang diperolehi dari kilang melati akan digunakan bersama-sama dengan ubat kemoterapi kanser lain untuk membantu mereka bekerja dengan lebih cekap. Itu adalah kuasa loji Jasmin yang luar biasa.

3. Mengurangkan Kolesterol
Jasmine telah menunjukkan untuk mengurangkan pengumpulan kolestrol dan lemak yang tidak sihat di dalam badan kita. Ia juga menghalang pembentukan kolesterol tidak baik. Dan ini mengurangkan peluang penyakit jantung dan strok.
Satu kajian yang dijalankan ke atas hamster menunjukkan bahawa catechin diekstrak dari teh melati menurunkan paras kolesterol dan trigliserida dalam hamster apabila binatang diberikan diet lemak yang tinggi. Walaupun lebih banyak kajian diperlukan untuk mengesahkan bahawa kesan ini berlaku pada manusia, Jasmine teh hijau boleh memegang faedah kesihatan bagi mereka yang makan diet lemak.

4. Membantu dalam Kerugian Berat
Beberapa kajian telah menunjukkan hubungan antara pengambilan teh Jasmine dan pengurangan sel-sel lemak dalam badan. Ini boleh membantu orang di dalam mencapai matlamat kehilangan berat mereka lebih cepat. Di samping itu, teh Jasmine membantu mengekalkan berat badan, jika disertai dengan pemakanan yang sepatutnya.

5. Mengurangkan Kemungkinan Selesema dan Demam
Teh Jasmine mempunyai beberapa sifat antivirus dan antibakteria yang membantu dalam pencegahan selsema dan influenza. Ia dipercayai secara meluas bahawa gargling dengan teh Jasmine boleh mencegah penyakit. Penggunaan teh ini juga boleh menyebabkan pemulihan yang lebih awal daripada penyakit itu.

6. Pergaduhan Bakteria
Selain untuk melawan bakteria, Jasminememberi manfaat kepada pembentukan bakteria baik yang membantu tubuh kita dalam beberapa tugas penting seperti penghadaman. Kerana ini, teh Jasmine memperbaiki kekuatan usus dan juga membantu dalam pencegahan penyakit seperti cirit-birit, penyakit gastrik, taun dan ulser.
Manfaat kesihatan Teh Wangi Melur: Hartanah Anti-bakteria
Dalam satu kajian yang dijalankan di Kansas State University, ia menunjukkan bahawa teh Jasmine mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan bakteria tertentu yang boleh menyebabkan penyakit bawaan makanan seperti Salmonella dan Listeria. Ini mungkin mempunyai aplikasi dalam industri makanan di mana cara semula jadi untuk membunuh bakteria yang menyebabkan keracunan makanan.

7. Mengawal Edaran
Jasmine bermanfaat untuk memperbaiki peredaran darah. Ia dengan itu membantu mencegah sesetengah keadaan seperti pembekuan darah, ia menyekat arteri, kerosakan otak, trombosis, tekanan darah tinggi dan strok.
Sejak teh ini boleh membantu anda berehat, dengan mengambil sambil mengambil ubat-ubatan Hipertensi boleh membuat penurunan tekanan darah anda. Ubat hipertensi membalikkan kesan hormon tekanan, mengurangkan kadar jantung, dan kedua-dua sistolik dan tekanan darah diastolik serta beban kerja jantung, menambah lain engredients kelonggaran seperti teh Jasmine boleh membuat beban kerja jantung yang lebih rendah daripada yang diperlukan. Saya tidak fikir teh Jasmine cukup kuat untuk menyebabkan ini, tetapi berdasarkan bagaimana kerja ubat-ubatan Hipertensi dan kesan yang anda boleh mendapatkan dari teh Jasmine.

8. Mengawal Pengeluaran Insulin
Teh Jasmine memakan dipercayai untuk mengurangkan peluang mendapat kencing manis. Ia mengawal tahap gula dan pembentukan insulin dalam badan. Teh ini juga mungkin bermanfaat dalam mengurangkan paras gula darah dalam pesakit kencing manis.

Gunakan kira-kira 1 sudu besar untuk setiap 500ml air. Tanamkan air di dalam air panas pada 90'c hingga 95'c untuk 2 hingga 4 minit untuk menjerang pertama dan kedua. Beransur-ansur meningkatkan steeping masa dan suhu menjerang berikutnya.

40 gram = RM15.00 SIAP POS!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...