Clicks Tea


Perniagaan Clicks Tea beroperasi di online dan pasar tani khususnya, dalam semua jenis teh herba. Clicks tea juga membekalkan kepada banyak restoran dan kafe, spa salon dan banyak lagi. Clicks Tea juga aktif mengambil bahagian sebagai penaja besar atau kecil yang berkaitan bagi menggalakkan gaya hidup sihat. Kami mengambil setiap peluang sebagai satu langkah dalam mendidik orang ramai tentang kebaikan teh bunga dan bagaimana cara untuk minum. Clicks Tea juga sedia membantu anda apabila anda memerlukan kami.Kami memastikan kualiti teh bunga dan kebaikan yang dimakan oleh pelanggan-pelanggan kami. Kami mengambil titik berat sihat pelanggan dengan menjual teh bunga gred yang baik. Kami memastikan setiap kelompok teh bunga berkualiti premium, sampai ke tangan pelanggan kami dalam keadaan baik.

Chrysanthemum Bud



Ia dikelaskan sebagai herba sejuk, berasid yang baik untuk meredakan haba atas badan iaitu kepala dan dada, terutamanya membantu untuk mata, merah dan gatal.
Kekwa teh adalah minuman kelas yang tinggi. Ia telah dihormati oleh generasi orang-orang Cina dan Timur.
Ia adalah penggiat saraf, penyahtoksik dan pelembut kapal darah dalam perubatan Cina untuk mengekalkan tahap kolesterol yang sihat, tekanan darah yang normal, memperbaiki aliran darah. Digunakan "menajamkan penglihatan dan pendengaran, menenangkan saraf dan kosongkan otak", ia salah satu barangan makanan tambahan yang paling penting dan penawar panjang umur di China. Ia adalah minuman yang ideal untuk demam dan selsema, dan untuk kesihatan umum.
Menunjukkan analisis moden kekwa mengandungi choline, vitamin A, B1, glikosida, adenina, asid amino, flavonoid, minyak tidak menentu, dan sebagainya. Ia dikatakan mempunyai kesan ke atas bakteria, termasuk Staphylococcus aureus, Streptococcus hemolyticus B, Pseudomonas aeruginosa, Shigella dysenteriae , bacillus bonggol kecil dan dermatomycosis. Ia mungkin mempunyai antivirus dan antispirochete kualiti, meningkatkan rintangan kapilari, dan ia digunakan dalam perubatan tradisional Cina untuk membantu mengubati tekanan darah tinggi, kolik jantung, penyakit jantung koronari, arteriosklerosis dan kolesterol tinggi, melegakan kesesakan, denyutan jantung bertambah kencang, nafas pendek, pening, migrain sakit kepala, sejuk, selsema, dan sebagainya,. Penggunaan yang teratur dipercayai untuk "membawa kepada badan bertenaga, penglihatan yang lebih baik dan pendengaran.

Herba doktor, sudut pandangan
Minuman yang menyegarkan dan Menguatkan paru-paru.
Berikut adalah manfaat kesihatan yang disebabkan oleh kekwa teh:
Kekwa teh boleh membantu merendahkan tekanan darah dan seterusnya juga membantu dalam rawatan penyakit lain yang berkaitan, iaitu angina dan lain-lain masalah jantung.
Kekwa teh boleh membantu melegakan sakit kepala.
Kekwa teh boleh membantu dalam rawatan selesema dan demam.
Kekwa teh boleh membantu dalam rawatan tinnitus.
Kekwa teh boleh membantu dalam rawatan masalah kulit seperti jerawat, bisul dan kudis.
Kekwa Teh dipercayai untuk menyumbang untuk membersihkan penglihatan.
Kekwa teh boleh membantu dalam usaha mengurangkan pening kepala.
Kekwa Teh dipercayai menyumbang kepada kecerdasan.


Bilas cawan dan teko dengan air panas. Gunakan kira-kira 1 sudu besar untuk setiap 500ml air. Tanamkan air di dalam air panas pada 90'c hingga 95'c untuk 2 hingga 4 minit untuk menjerang pertama dan kedua. Beransur-ansur meningkatkan steeping masa dan suhu menjerang berikutnya.



30 gram = RM15.00 SIAP POS!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...