Clicks Tea


Perniagaan Clicks Tea beroperasi di online dan pasar tani khususnya, dalam semua jenis teh herba. Clicks tea juga membekalkan kepada banyak restoran dan kafe, spa salon dan banyak lagi. Clicks Tea juga aktif mengambil bahagian sebagai penaja besar atau kecil yang berkaitan bagi menggalakkan gaya hidup sihat. Kami mengambil setiap peluang sebagai satu langkah dalam mendidik orang ramai tentang kebaikan teh bunga dan bagaimana cara untuk minum. Clicks Tea juga sedia membantu anda apabila anda memerlukan kami.Kami memastikan kualiti teh bunga dan kebaikan yang dimakan oleh pelanggan-pelanggan kami. Kami mengambil titik berat sihat pelanggan dengan menjual teh bunga gred yang baik. Kami memastikan setiap kelompok teh bunga berkualiti premium, sampai ke tangan pelanggan kami dalam keadaan baik.

Sejenak Nikmati, Secawan Teh Diraja..



Pu-erh 2006
Xiaguan Tuocha telah dibangunkan untuk pertama kalinya di Xiaguan pada tahun 1902 dengan jenama berdaftar yang dipanggil "Songhe", yang mempunyai kren di bawah pokok pain bagi cap dagang. Produk yang disediakan dengan lebih teliti dengan menggunakan daun dari gunung teh berbeza yang terkenal dengan spesies luas daun teh yang lebih baik. Teh adalah jisim yang berbentuk mangkuk daun, tetap dalam bentuk yang ketat-dimampatkan, dengan kilau hoki anak dan bau yang kuat. Minuman keras ia kelihatan kuning terang, rasa segar dan manis di aftertaste.
Manfaat Kesihatan Termasuk :
menurunkan berat badan
memotong gris
mencegah arteriosklerosis
pencegahan penyakit jantung
mengurangkan tekanan darah tinggi
anti-penuaan
anti-kanser
kawalan kencing manis
mengurangkan keradangan
mengurangkan racun pelbagai
Radiasi anti-
merangsang sistem saraf utama
merawat diuresis
memperbaiki penglihatan
meningkatkan penghadaman
mengekstrak racun dari badan
anti-bakteria
mencegah sembelit
membawa ketenangan sehingga
Membunuh "3H"
PENYEDIAAN: Untuk menyediakan teh Pu-erh dari Tuocha, yang terbaik adalah menggunakan pisau yang kuat dengan teliti pengumpil daun jumlah yang dikehendaki dan tempat dalam teko. Bilas dengan meliputi dengan air mendidih dan cepat tuangkan luar. Tutup dengan air mendidih sekali lagi dan biarkan saat curam 5-30 (bergantung kepada bagaimana cahaya atau gelap anda mahu teh) dan berkhidmat. Teh pu-erh boleh kaya 10-20 kali.
Teh pu-erh adalah busting berat yang hebat produk kehilangan lemak.
Mengambil cawan teh erh pu selepas makan akan merangsang metabolisme anda dan cepat pembakaran lemak badan, ia dipanggil "raja membakar lemak". Banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa menyimpan minum pu erh teh akan mengurangkan kolesterol darah sehingga 30%, ia adalah produk semulajadi yang paling berkesan untuk orang yang mengidap tekanan darah tinggi, kolesterol darah tinggi dan gula darah tinggi.
Kami mengesyorkan anda minum teh pu-erh tiga kali sehari selepas makan selama tiga bulan dan menonton penurunan berat badan. Selepas tiga bulan, minum hanya satu cawan setiap hari akan membantu mengekalkan penurunan berat badan anda.
Berat badan dengan cepat: Ikut atas arahan dan ambil satu cawan teh erh pu semasa perut kosong di waktu pagi.
Untuk menghentikan terlalu banyak lemak diserap selepas kenduri, minum secawan teh pu erh dalam masa 30 minit.
 
100 gram = RM38.00 SIAP POS 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...