Clicks Tea


Perniagaan Clicks Tea beroperasi di online dan pasar tani khususnya, dalam semua jenis teh herba. Clicks tea juga membekalkan kepada banyak restoran dan kafe, spa salon dan banyak lagi. Clicks Tea juga aktif mengambil bahagian sebagai penaja besar atau kecil yang berkaitan bagi menggalakkan gaya hidup sihat. Kami mengambil setiap peluang sebagai satu langkah dalam mendidik orang ramai tentang kebaikan teh bunga dan bagaimana cara untuk minum. Clicks Tea juga sedia membantu anda apabila anda memerlukan kami.Kami memastikan kualiti teh bunga dan kebaikan yang dimakan oleh pelanggan-pelanggan kami. Kami mengambil titik berat sihat pelanggan dengan menjual teh bunga gred yang baik. Kami memastikan setiap kelompok teh bunga berkualiti premium, sampai ke tangan pelanggan kami dalam keadaan baik.

Notoginseng Flower





 Notoginseng tumbur di wilayah Yunnan China dan juga dikenali sebagai Sanqi. Ia kepunyaan genus sama saintifik, Panax, sebagai ginseng Asia. Teh Bunga ini Panax Notoginseng dipilih dari tunas bunga yang belum dibuka dan masih hijau.
Notoginseng adalah pendatang baru adil kepada ubatan herba Cina baru-baru ini, penggunaan pertama yang direkodkan sejak dari abad ke-16. Walau bagaimanapun, ia telah mencapai kepentingan sebagai ubat tonik yang menyokong fungsi kelenjar adrenal, khususnya dalam pengeluaran kortikosteroid dan hormon seks lelaki. Ia juga membantu memperbaiki aliran darah melalui arteri koronari, justeru digunakan sebagai rawatan untuk arteriosklerosis, tekanan darah tinggi dan angina.
Notoginseng adalah bunga loji. Manis dan sejuk dalam alam semula jadi, pacifies hati, lebih rendah BP, digunakan untuk pening, vertigo, tinnitus akibat tekanan darah tinggi dan sakit tekak.
Kompendium BAHAN PERUBATAN: "Tangkapan pendarahan, hampir habis stasis darah dan membunuh kesakitan."
"Treats luka yang dialami oleh pisau dan anak panah, pendarahan trauma, hematemesis (muntah darah), epistaxis (hidung berdarah), hematochezia (pendarahan dubur), disentri dengan darah dalam najis, metrorrhagia (pendarahan rahim sedalam-dalamnya terutama di antara tempoh haid), pendarahan haid yang kronik, lochiostasis selepas bersalin, swooning disebabkan kehilangan darah yang berlebihan semasa melahirkan, sakit disebabkan oleh stasis darah, konjunktivitis, dan gigitan haiwan.
Bilas cawan dan teko dengan air panas. Gunakan kira-kira 1 sudu besar untuk setiap 500ml air. Tanamkan air di dalam air panas pada 90'c hingga 95'c untuk 2 hingga 4 minit untuk menjerang pertama dan kedua. Beransur-ansur meningkatkan steeping masa dan suhu menjerang berikutnya.


15 gram = RM15.00 SIAP POS!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...