Clicks Tea


Perniagaan Clicks Tea beroperasi di online dan pasar tani khususnya, dalam semua jenis teh herba. Clicks tea juga membekalkan kepada banyak restoran dan kafe, spa salon dan banyak lagi. Clicks Tea juga aktif mengambil bahagian sebagai penaja besar atau kecil yang berkaitan bagi menggalakkan gaya hidup sihat. Kami mengambil setiap peluang sebagai satu langkah dalam mendidik orang ramai tentang kebaikan teh bunga dan bagaimana cara untuk minum. Clicks Tea juga sedia membantu anda apabila anda memerlukan kami.Kami memastikan kualiti teh bunga dan kebaikan yang dimakan oleh pelanggan-pelanggan kami. Kami mengambil titik berat sihat pelanggan dengan menjual teh bunga gred yang baik. Kami memastikan setiap kelompok teh bunga berkualiti premium, sampai ke tangan pelanggan kami dalam keadaan baik.

Chamomile



Tea Chamomile telah diakui secara meluas dan diiktiraf salama berabad-abad. Ia datang dari Matricaria recutita, di kenali sebagaai manzanilla. Bunga dan daunnya telah dibancih selama berabad-abad dan  rasa minuman yang harum.
Tea Chamomile telah dianggap sebagai ubat dari segala penyakit oleh orang Mesir purba. Kini para penyelidik di England telah menemui bukti baru bahawa Tea Chamomile sebenarnya boleh membantu melegakan pelbagai penyakit, antaranya selseema dan senggugut.
Anti-kulat dan anti-bakteria, digunakan sebagai ubat kumur untuk membunuh kuman serta melegakan gusi radang.
Kimia, apigenin yang ditemui dalam bunga chamomile membantu menenangkan sistem saraf. Ia biasanya dicadangkan sebagai bantuan tidur pada waktu malam.
Para penyelidik telah mendapati bahawa Chamomile telah dikaitkan dengan peningkatan yang ketara dalam tahap berikut :
Meningkatkan sistem imun dan jangkitan selsema
Melegakan kekejangan otot dan kekejangan haid pada wanita
Menenangkan saraf
Melegakan perut
Mengurangkan keradangan
Meningkatkan fungsi hati
Membantu melegakan sakit belakang dan sakit sendi.



Bilas cawan dan teko dengan air panas, Gunakan kira-kira 1 sudu kecil setiap 250ml air.
Tanamkan di dalam air panas pada 90'c hingga 95'c untuk 2 hingga 4 minit untuk menjerang pertama dan kedua. Beransur-ansur meningkatkan steeping masa dan suhu menjerang.


20 gram = RM15.00 SIAP POS!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...